
Derfor må du prioritere Universell Utforming på nettsiden i 2021
Fra 1.januar 2021 ble regelverket for universell utforming av nettsider gjeldende for alle. Det betyr at uansett hvor gammel nettsiden din er, må den oppfylle kravene i lovverket.…

Søkemotoroptimalisering sjekkliste: Slik blir du mer synlig på Google
Google er fortsatt en effektiv kanal for å nå markedsmålene dine. Å holde nettsiden din søkemotoroptimalisert er en kontinuerlig prosess. Her er de viktigste tingene du må…

En introduksjon til WordPress – et CMS med endeløse muligheter
Det finnes et hav av leverandører innen content management systems (CMS), som er fellesbetegnelsen for alle nettsiders publiserings- og redigeringsverktøy. I dette blogginnlegget…

Slik får du markedsføring og salg til å jobbe sammen
Mange bedrifter har i dag både en operativ salgsavdeling, og en dedikert markedsavdeling. Likevel kan det være vanskelig å få disse to avdelingene, som egentlig er to sider av…

Stavanger i våre hjerter
Den oppmerksomme vil allerede ha fanget opp at vi er i gang med nok en nyetablering, men det er først i dag at vi endelig kan slippe nyheten om at Markedssjefene nå også er å…

Innholdsspredning og kanalstrategi i 2021
Content Marketing er en langsiktig strategi for å tiltrekke, engasjere og beholde målgruppene du ønsker å nå i egne kanaler. Underveis er det viktig å dele innholdet i ulike…

Tone of voice – slik treffer du målgruppen din
Tone of voice kan være avgjørende for om du lykkes med budskapet ditt. Med riktig tone of voice kan du skape oppmerksomhet, engasjement og gjenkjennelse. Du vil fremstå troverdig.…

Søkemotoroptimalisering: Gjør innholdet ditt synlig
Søkemotoroptimalisering (SEO) er avgjørende når du skal jobbe med innholdsmarkedsføring. Uten en god plan for hvilke søkeord du ønsker å være synlig på, er det lett å…