En introduksjon til WordPress – et CMS med endeløse muligheter
Det finnes et hav av leverandører innen content management systems (CMS), som er fellesbetegnelsen for...
Employer branding – Hvordan tiltrekke, engasjere og beholde de beste hodene?
Employer branding har blitt stadig viktigere i et konkurransedyktig arbeidsmarked. Employer branding handler om hvordan...
4 steg for en treffsikker kommunikasjonsstrategi
Skal merkevaren din bli lagt merke til, må du ha en treffsikker plan. Følger du...
Hvordan markedsføre i ferien – uten å løfte en finger?
Begynner du å bli ferieklar? Eller viktigere, er selskapet ditt ferieklar? Det å markedsføre seg...
En mer bærekraftig kundereise med abonnementstjenester?
Visste du at nordmenn i gjennomsnitt bruker 50.000 kroner i året på abonnementstjenester? Forbrukere ønsker...
Skal du arrangere workshop? Her er våre 7 beste tips
En workshop kan være en veldig produktiv aktivitet for å finne løsninger på konkrete problemstillinger...
Derfor er skreddersydde kurs nyttig for markedsavdelingen
Markedsføringsfaget er bredt og omfattende. God kompetanseheving er viktig og motiverende for de ansatte, og...
Søkemotoroptimalisering: Gjør innholdet ditt synlig på Google
Oppdatert 11/9-2023 Søkemotoroptimalisering (SEO) er avgjørende når du skal jobbe med innholdsmarkedsføring. Uten en god...
Hva kan markedsførere lære av prisfrys-stuntet til Kiwi?
Kiwi overrasket mange da de unnlot å øke prisene, men heller valgte å fryse dem...
6 grunner til at en merkevarestrategi lykkes
Det har blitt sagt at markedsføring er som å invitere noen på date, og merkevarebygging...
Øk salget ved å la merkevareledelse styre forretningsstrategien
Med undring ser vi at de fleste styrerommene i ambisiøse selskaper ikke lar markedskompetansen og...
7 ting markedsførere kan lære av julefilmer
Dette er kanskje en overskrift du ikke trodde du ville lese. Kan markedsførere lære noe...