Hold deg oppdatert med Markedsbloggen

En introduksjon til WordPress – et CMS med endeløse muligheter

Det finnes et hav av leverandører innen content management systems (CMS), som er fellesbetegnelsen for...

Employer branding – Hvordan tiltrekke, engasjere og beholde de beste hodene?

Employer branding har blitt stadig viktigere i et konkurransedyktig arbeidsmarked. Employer branding handler om hvordan...

4 steg for en treffsikker kommunikasjonsstrategi

Skal merkevaren din bli lagt merke til, må du ha en treffsikker plan. Følger du...

Hvordan markedsføre i ferien – uten å løfte en finger?

Begynner du å bli ferieklar? Eller viktigere, er selskapet ditt ferieklar? Det å markedsføre seg...

En mer bærekraftig kundereise med abonnementstjenester?

Visste du at nordmenn i gjennomsnitt bruker 50.000 kroner i året på abonnementstjenester? Forbrukere ønsker...

Skal du arrangere workshop? Her er våre 7 beste tips

En workshop kan være en veldig produktiv aktivitet for å finne løsninger på konkrete problemstillinger...

Derfor er skreddersydde kurs nyttig for markedsavdelingen

Markedsføringsfaget er bredt og omfattende. God kompetanseheving er viktig og motiverende for de ansatte, og...

Søkemotoroptimalisering: Gjør innholdet ditt synlig på Google

Oppdatert 11/9-2023 Søkemotoroptimalisering (SEO) er avgjørende når du skal jobbe med innholdsmarkedsføring. Uten en god...

Hva kan markedsførere lære av prisfrys-stuntet til Kiwi?

Kiwi overrasket mange da de unnlot å øke prisene, men heller valgte å fryse dem...

6 grunner til at en merkevarestrategi lykkes

Det har blitt sagt at markedsføring er som å invitere noen på date, og merkevarebygging...

Øk salget ved å la merkevareledelse styre forretningsstrategien

Med undring ser vi at de fleste styrerommene i ambisiøse selskaper ikke lar markedskompetansen og...

7 ting markedsførere kan lære av julefilmer

Dette er kanskje en overskrift du ikke trodde du ville lese. Kan markedsførere lære noe...