Hold deg oppdatert med Markedsbloggen

Hvordan markedsføre i ferien – uten å løfte en finger?

Er selskapet ditt klar for ferie? Det å markedsføre seg gjennom sommeren kan vise seg...

Hvilke egenskaper har en dyktig markedssjef?

Markedsføringsfaget er i enorm utvikling, og det blir stadig vanskeligere å ansette den perfekte markedssjefen....

Slik kommer du i gang med marketing for hire

Oppstartsprosessen med marketing for hire er både rask og enkel. Du avdekker behovene dine, og...

5 grunner til å velge marketing for hire

Hvordan går markedsføringsarbeidet så langt i 2024? Markedsføring spiller en stadig viktigere rolle i selskaper,...

Hva er marketing for hire?

Hva er egentlig marketing for hire? Kort oppsummert er marketing for hire en tjeneste der...

4 steg for en treffsikker kommunikasjonsstrategi

Skal merkevaren din bli lagt merke til, må du ha en treffsikker plan. Med en...

Øk salget ved å la merkevareledelse styre forretningsstrategien

Med undring ser vi at de fleste styrerommene i ambisiøse selskaper ikke lar markedskompetansen og...

Tone of voice – slik treffer du målgruppen din

Hvem er du? Hvem ønsker du å være? Hvordan skal du posisjonere deg, og hvordan...

En introduksjon til søkemotoroptimalisering

Vi bruker i gjennomsnitt ca 21 minutter på Google hver eneste dag, men har du...

Hvorfor trenger du en målgruppe?

Hvem er drømmekunden din? Ved å kartlegge målgruppen din, vil du nå kundene dine på...

Tre digitale salgsstrategier som støtter din B2B-markedsstrategi

Jobber du målrettet for å oppnå forretningsmålene dine? Som leder er det viktig å vite...

Slik lykkes du med innholdsmarkedsføring

Innholdsmarkedsføring er et svært effektivt verktøy som kan lede til salg, merkevarebygging og kundelojalitet. Men...