Hold deg oppdatert med Markedsbloggen

Slik bygger du en effektiv SEO-strategi

Synlighet på nettet er avgjørende for suksess. Med en gjennomtenkt SEO-strategi sikrer du at selskapet...

AI i markedsføring: Muligheter og fallgruver ved bruk av kunstig intelligens

Brukt riktig, kan AI være til stor hjelp i markedsarbeidet. I alt fra operative til...

Fra CMO til designer – Slik endrer kunstig intelligens rollene i markedsavdelingen

Fra dypere kundeinnsikt til automatiserte kampanjer, gir kunstig intelligens (AI) oss verktøyene vi trenger for...

CMO og markedssjef: Hva skiller rollene?

Når selskaper vokser, blir det ofte nødvendig å tydeliggjøre rollene i markedsavdelingen. To av de...

Innholdsstrategi på 1-2-3-4

Gjennom content marketing, eller innholdsmarkedsføring, fanger du målgruppens interesse med innhold som treffer dem der...

Programmatisk annonsering: 7 viktige spørsmål du bør stille byrået ditt

I en tid hvor digital markedsføring stadig utvikler seg, fortsetter programmatisk annonsering å være en...

Våre beste tips for å lykkes med B2B-markedsføring

Usikker på hvordan du skal overbevise ledelsen om behovet for å delta på kurset vårt?...

Employer branding – Hvordan tiltrekke, engasjere og beholde de beste hodene?

Employer branding har blitt stadig viktigere i et konkurransepreget arbeidsmarked. Det handler om hvordan selskapet...

Hvordan markedsføre i ferien – uten å løfte en finger?

Er selskapet ditt klar for ferie? Det å markedsføre seg gjennom sommeren kan vise seg...

Hvilke egenskaper har en dyktig markedssjef?

Markedsføringsfaget er i enorm utvikling, og det blir stadig vanskeligere å ansette den perfekte markedssjefen....

Slik kommer du i gang med marketing for hire

Oppstartsprosessen med marketing for hire er både rask og enkel. Du avdekker behovene dine, og...

5 grunner til å velge marketing for hire

Hvordan går markedsføringsarbeidet så langt i 2024? Markedsføring spiller en stadig viktigere rolle i selskaper,...