Les mer i
Bærekraft eller «sustainability» er et av de store buzz-ordene hos de fleste aktører i markedet,...
Skal din bedrift få mest mulig ut av markedsføringsbudsjettet, er det viktig å begynne i...
Vi er en gjeng med ulik bakgrunn, livserfaring og kompetanse, så hvorfor ikke ansette en...
Det er ingen tvil om at vi er mer digitale enn noen gang før, og...
En komplett, inhouse markedsavdeling er det få norske selskaper som er så heldige å ha....
Dagens markedssjefrolle står i sterk kontrast til det den var for bare noen få år...
Dagens kundereise har i større grad blitt digital fremfor analog. Det vil si at kunden...
Markedsføring anno 2020 er ikke det samme som markedsføring anno 2015. Selv om de gode...
Med over 10 års erfaring i små og mellomstore bedrifter i Norge og større internasjonale...
Å holde seg oppdatert på alle ekspertområder innen markedsføring er en vanskelig oppgave, særlig om...
Aud Irene Vindenes (t.v.) gleder seg til å få Markedssjefene til hjembyen sin og sammen...
Da den globale pandemien slo inn over oss i våres, måtte hele verden plutselig digitalisere...