Markedslønsj med MFO og Markedssjefene

Markedslønsj

En vodcast til markedsførere – av markedsførere.

I en stadig travlere hverdag pepres vi med inspirasjon, faglige tips og underholdning fra alle kanter. Synes du det er vanskelig å vite hva du skal prioritere å bruke tiden din på? Føler du at dagene løper fra deg, samtidig som samvittigheten gnager fordi du burde lest deg opp på de siste trendene? Sitter du med faglige spørsmål du ønsker svar på?

Bli en litt bedre markedsfører på kun 30 minutter

Det er faktisk et kunstykke å prioritere tiden riktig. For tiden din er verdifull, og den skal brukes godt. Vanskelig? La oss hjelpe deg. Vi vet at alle trenger en pause, alle trenger faglig påfyll og alle trenger lønsj. Og vi tror mange markedsførere sitter alene med de samme spørsmålene og utfordringene. Derfor vil vi, i samarbeid med MFO, invitere deg til Markedslønsj: En vodcast med konkrete råd som kan hjelpe deg i din hverdag som markedsfører.

Her får du litt av alt det du trenger i et kortfattet og lett fordøyelig format. Vi tar pulsen på markedet for deg, og samler de beste tipsene, triksene, hacksene og trendene. Servert på et lønsjfat, i rekordfart. Vi lover å være effektive og to the point, for vi vet at tiden din er verdifull. Og det beste av alt, du får konkrete tips og takeways som er lette å ta med deg videre inn i din hverdag som markedsfører. Ta lønsjen sammen med oss, da vel!

Episode 6: Hvordan kan du bygge en merkevare som faktisk påvirker?

  1. Hvordan bygger du en merkevare med kraft til å påvirke?
  2. Hva er poenget med en merkevarestrategi og hva er det egentlig?
  3. Vi drar deg gjennom vår metodikk!
  4. Avslutningsvis går vi over alle de viktige fasene man bør gjennom.
Episode 6 av markedslunsj merkevarebygging

Episode 5: Hvordan samarbeider man best med byrået sitt? Vi tar samtalen med både markedsavdeling og mediebyrå!

  1. Vi prøver å komme i bunns i hvordan man skal få til et godt mediebyrå!
  2. For hvordan kommer vi i flytsonen?
  3. Hva trenger mediebyrået for å komme i gang?
  4. Og ikke minst, hva trenger de fra kunden for å levere de aller beste resultatene??
  5. Ønsker du å ha Markedslønsj lett tilgjengelig og direkte på øra? Episodene finnes nå også på Spotify!
Markedslønsj ep. 5

Episode 4: Smarketing – det nye konkurransefortrinnet?

  1. Hva er egentlig Smarketing?
  2. Skjønner, men hva er de viktigste viktigste grepene for å få til “Smarketing”?
  3. Men hvordan gir Smarketing bedriften et konkurransefortrinn?
  4. Hmm, er dette kanskje noe Markedssjefene kan hjelpe meg med?
  5. Og du! Nå kan du faktisk lytte til episoden på Soundcloud! Trykk her for å komme til episoden!
MMarkedslønsj logo sammen med 3 innspillere

Episode 3: Forbrukertrender 2021 – vi tar en titt i krystallkula og setter lys på hvordan den norske forbrukeren anno 2021 oppfører seg!

  1. Trendmyter – hvor mye bryr folk seg egentlig om verdier og miljø?
  2. Et lite dykk inn i bærekraftsrapporten utført av Norstat og Mediacom
  3. Fremtidig forbruk – hvordan blir det egentlig fremover og hvilke bransjer vinner?
  4. Kundereisen – viktige punkter du bør prioritere!
  5. Vi snakker med Nina Kulås, CEO i Norstat om bla. kundereise og innsikt
tre damer ved et bord til innspiling av vodcasten

Episode 2: Markedsplan, markedsstrategi og aktivitetsplan – hva er det, og hvorfor er det nødvendig?

  1. Vi snakker om Markedsplan, markedsstrategi og aktivitetsplan!
  2. Men, hva er EGENTLIG forskjellen på disse?
  3. Okei, men hvorfor burde jeg egentlig fokusere på dette?
  4. Slapp av, vi forklarer deg alt veldig enkelt!
  5. Og du, mangler du et operativt verktøy til din markedsstrategi? Last ned vår gratis markedsplan her!
Episode 2, Markedslønsj med MFO og Markedssjefene

Episode 1: Fem trender for 2021 – som vi mener er viktige

  1. Vi skal blant annet snakke om Amazon og Karl Lagerfeld!
  2. Og også SOS, men det er ikke et rop om hjelp!
  3. Er det NÅ du skal komme i gang med TikTok?
  4. Personvern, ZZZnork eller også viktig?
  5. Ok, HVA er distinktive merkevaremarkører??
  6. Vi gir deg konkrete take aways!
Markedslønsj med MFO og Markedssjefene