Vi hjelper deg med CRM

Sett kunden først, er filosofien bak Customer Relationship Management (CRM). Hensikten med CRM er å skape fornøyde kunder som gir selskapet ditt et godt omdømme. Belønningen er høyere kundelojalitet og tilbakevendende kunder som er villige til å betale mer.

Jeg vil komme i gang med CRM
Markedssjefenes kvalitetsstempel

CRM

Et godt CRM-system gjør det mulig for bedriften å sikre gode dialogløp mot egne kunder, øke salget, bygge tettere relasjoner og skape ytterligere vekst. Stadig flere bedrifter har forstått viktigheten av å være mer kundeorienterte og bedre posisjonert med et godt implementert CRM-system.

«​Et godt CRM-verktøy kombinert med en solid CRM-strategi gir deg optimalt utbytte av selskapets kontaktdatabase. Kombinasjonen gir deg muligheten til å bruke informasjonen effektivt i arbeidet med å generere flere og mer kvalifiserte leads, konvertere m til kunder og støtte dem videre i kundereisen. Det er ingen tvil om at CRM er en gullgruve for de som ønsker vekst i selskapet.»
– Siri Torbjørnsen Holden, Inbound spesialist

Innen CRM kan vi hjelpe deg med

Hvordan vi jobber:

  1. Sammen kartlegger vi behov og hjelper dere å velge riktig verktøy.
  2. Vi sørger for at verktøyet implementeres og settes opp basert på deres behov.
  3. Dere vil få innføring og opplæring i verktøyet samt mulighet for et utvidet samarbeid.

Hubspot

Vi er HubSpot-partner, og kan bistå med rådgivning i anskaffelsesfasen, prisforhandlinger, og implementering og oppsett av HubSpot.

HubSpot er et av flere CRM-verktøy på markedet, men en av de store fordelene med HubSpot er at det kan integreres mot et stort antall andre programmer og systemer. Man kan også skalere antall tilganger og legge til moduler i takt med bedriftens egen vekst og endrede behov. Ved å samle all data og innsikt på et sted kan alle avdelinger jobbe i samme system.

Dette sier noen av kundene våre:

Stempel som viser Hubspot Gold partner
Hubspot-referanse
Hubspot-referanse

Skal vi ta en hyggelig prat om hva vi kan gjøre for deg med CRM?

Ja, gjerne