Hold deg oppdatert med Markedsbloggen

Merkevarebygging – løft merkevaren din til et nytt nivå

Markedsstrategien er selve planen og retning for hva som skal bygges i folks hoder. Når...

5 måter å skape engasjement rundt branding internt

Skal man bygge en sterk merkevare, er man helt avhengig av å involvere og engasjere...

Slik skaper du en brukeropplevelse som øker din bedrifts ROI

Så enkelt kan det være – leverer du en god digital brukeropplevelse kan du også...

Derfor må du prioritere Universell Utforming på nettsiden

Fra 1.januar 2021 ble regelverket for universell utforming av nettsider gjeldende for alle. Det betyr...

SEO sjekkliste: Slik blir din nettside mer synlig

Å jobbe med SEO for din nettside er en kontinuerlig prosess. Her er en sjekkliste...

Slik får du salg og marked til å jobbe sammen

Mange bedrifter har både en salgsavdeling og en markedsavdeling. Det kan være vanskelig å få...

Innholdsspredning og kanalstrategi

Oppdatert 09/10/2023 En god kanalstrategi sikrer at du har oversikt over kanalene hvor du er...

Innholdsstrategi på 1-2-3-4

Oppdatert 09/10/2023 Content marketing, eller innholdsmarkedsføring, handler om å fange målgruppens interesse med innhold som...

Bli mer lønnsom med en bærekraftig strategi

Bærekraft eller «sustainability» er et av de store buzz-ordene hos de fleste aktører i markedet,...

Lite markedsføringsbudsjett? Dette bør du prioritere

Skal din bedrift få mest mulig ut av markedsføringsbudsjettet, er det viktig å begynne i...

Markedsbudsjett for 2021? Dette bør du prioritere

Det er ingen tvil om at vi er mer digitale enn noen gang før, og...

Hvordan samarbeider du godt med en ekstern markedsavdeling?

En komplett, inhouse markedsavdeling er det få norske selskaper som er så heldige å ha....