Merkevarebygging – løft merkevaren din til et nytt nivå
Markedsstrategien er selve planen og retning for hva som skal bygges i folks hoder. Når...
5 måter å skape engasjement rundt branding internt
Skal man bygge en sterk merkevare, er man helt avhengig av å involvere og engasjere...
Slik skaper du en brukeropplevelse som øker din bedrifts ROI
Så enkelt kan det være – leverer du en god digital brukeropplevelse kan du også...
Derfor må du prioritere Universell Utforming på nettsiden
Fra 1.januar 2021 ble regelverket for universell utforming av nettsider gjeldende for alle. Det betyr...
SEO sjekkliste: Slik blir din nettside mer synlig
Å jobbe med SEO for din nettside er en kontinuerlig prosess. Her er en sjekkliste...
Slik får du salg og marked til å jobbe sammen
Mange bedrifter har både en salgsavdeling og en markedsavdeling. Det kan være vanskelig å få...
Innholdsspredning og kanalstrategi
Oppdatert 09/10/2023 En god kanalstrategi sikrer at du har oversikt over kanalene hvor du er...
Innholdsstrategi på 1-2-3-4
Oppdatert 09/10/2023 Content marketing, eller innholdsmarkedsføring, handler om å fange målgruppens interesse med innhold som...
Bli mer lønnsom med en bærekraftig strategi
Bærekraft eller «sustainability» er et av de store buzz-ordene hos de fleste aktører i markedet,...
Lite markedsføringsbudsjett? Dette bør du prioritere
Skal din bedrift få mest mulig ut av markedsføringsbudsjettet, er det viktig å begynne i...
Markedsbudsjett for 2021? Dette bør du prioritere
Det er ingen tvil om at vi er mer digitale enn noen gang før, og...
Hvordan samarbeider du godt med en ekstern markedsavdeling?
En komplett, inhouse markedsavdeling er det få norske selskaper som er så heldige å ha....