Spotter, midroll, preroll, spons – hva med å teste podcast-annonsering?
Podcast er ikke lenger en trendkanal for Apple og tech-guruer. Derfor er ikke podcast-annonsering kun...
10 tips for en vellykket messedeltagelse
Å delta med stand på messer kan være en lur markedsaktivitet – særlig innen B2B,...
Slik lager du en god landingsside for flere leads
Ofte opplever vi at selskaper bruker masse penger på digitale kampanjer uten at de skaper...
Hvordan lage innhold som engasjerer
Alle snakker om det: Innhold og content. Men hva er godt innhold? Og hva søker...
Hvordan markedsføre i ferien – uten å løfte en finger?
Begynner du å bli ferieklar? Eller viktigere, er bedriften din ferieklar? Det å markedsføre seg...
Optimal måling = Optimal markedsplan
I en travel hverdag er det lett å glemme at man må teste, måle og...
6 tips for å lykkes som bedrift på LinkedIn
I dag er det nesten 1,2 millioner nordmenn som har en profil på LinkedIn (Kilde:...
Hva skiller marketing for hire fra andre tjenester?
Outsourcing av markedsføring. Utleie av markedsavdeling. Marketing as a service. Markedsføringsbyrå. Lei en markedssjef. Vi...
Kundereise, et eventyr eller en heisatur?
Konkurrentene dine kan kopiere hva du sier og hva du gjør, men opplevelsen du gir...
Go home, marketers, and do your bloody homework!
Hvordan kan vi som markedssjefer forvente at reklamebyråer leverer oss gull, hvis vi selv ikke...
Hvordan lykkes med Influencer marketing?
Markedsplanene for det nye året er mest sannsynlig allerede på plass, og kanskje er 2019...
Hvordan velge produktdesign som selger?
Det kan være skummelt å være annerledes, men hvis du skal overleve i produktjungelen må...