Hold deg oppdatert med Markedsbloggen

Hva koster egentlig marketing for hire?

Står du i valget mellom å ansette eller leie inn markedsførere, er det naturlig at...

Programmatisk annonsering: 7 viktige spørsmål du bør stille byrået ditt

I en tid hvor digital markedsføring stadig utvikler seg, fortsetter programmatisk annonsering å være en...

Våre beste tips for å lykkes med B2B-markedsføring

Usikker på hvordan du skal overbevise ledelsen om behovet for å delta på kurset vårt?...

Employer branding – Hvordan tiltrekke, engasjere og beholde de beste hodene?

Employer branding har blitt stadig viktigere i et konkurransepreget arbeidsmarked. Det handler om hvordan selskapet...

Hvordan markedsføre i ferien – uten å løfte en finger?

Er selskapet ditt klar for ferie? Det å markedsføre seg gjennom sommeren kan vise seg...

Hvilke egenskaper har en dyktig markedssjef?

Markedsføringsfaget er i enorm utvikling, og det blir stadig vanskeligere å ansette den perfekte markedssjefen....

5 grunner til å velge marketing for hire

Hvordan går markedsføringsarbeidet så langt i 2024? Markedsføring spiller en stadig viktigere rolle i selskaper,...

4 steg for en treffsikker kommunikasjonsstrategi

Skal merkevaren din bli lagt merke til, må du ha en treffsikker plan. Med en...

Tone of voice – slik treffer du målgruppen din

Hvem er du? Hvem ønsker du å være? Hvordan skal du posisjonere deg, og hvordan...

En introduksjon til søkemotoroptimalisering

Vi bruker i gjennomsnitt ca 21 minutter på Google hver eneste dag, men har du...

Hvorfor trenger du en målgruppe?

Hvem er drømmekunden din? Ved å kartlegge målgruppen din, vil du nå kundene dine på...

Tre digitale salgsstrategier som støtter din B2B-markedsstrategi

Jobber du målrettet for å oppnå forretningsmålene dine? Som leder er det viktig å vite...