Hold deg oppdatert med Markedsbloggen

En introduksjon til WordPress – et CMS med endeløse muligheter

Det finnes et hav av leverandører innen content management systems (CMS), som er fellesbetegnelsen for...

Derfor bør du ha en aktivitetsplan for dine markedsaktiviteter

Usikker på hvordan du skal overbevise ledelsen om behovet for å delta på kurset vårt?...

En mer bærekraftig kundereise med abonnementstjenester?

Visste du at nordmenn i gjennomsnitt bruker 50.000 kroner i året på abonnementstjenester? Forbrukere ønsker...

Derfor er skreddersydde kurs nyttig for markedsavdelingen

Markedsføringsfaget er bredt og omfattende. God kompetanseheving er viktig og motiverende for de ansatte, og...

SEO sjekkliste: Slik blir din nettside mer synlig

Å jobbe med SEO for din nettside er en kontinuerlig prosess. Her er en sjekkliste...

Søkemotoroptimalisering: Gjør innholdet ditt synlig på Google

Oppdatert 11/9-2023 Søkemotoroptimalisering (SEO) er avgjørende når du skal jobbe med innholdsmarkedsføring. Uten en god...

Hva kan markedsførere lære av prisfrys-stuntet til Kiwi?

Kiwi overrasket mange da de unnlot å øke prisene, men heller valgte å fryse dem...

6 grunner til at en merkevarestrategi lykkes

Oppdatert 2/10-2023 Det har blitt sagt at markedsføring er som å invitere noen på date,...

Søkemotoroptimalisering: 5 tips for å skrive godt for nett

Godt innhold i digitale kanaler gjør at potensielle kunder finner deg, forstår hva du driver...

7 grunner til at merkevaren din ikke fungerer

Se for deg en helt vanlig morgen. Du våkner av vekkerklokken på iPhonen, du tar...

Hva kjennetegner en god markedskonsulent?

Markedsføringsfaget utvikler seg i rekordfart med ny teknologi og innovasjon, og det blir stadig vanskeligere...

Praktisk sjekkliste før du setter i gang med markedsbudsjettet

Markedsbudsjett og prosessen rundt kan være omfattende. Det er ofte mange steg du skal gjennom...