Hold deg oppdatert med Markedsbloggen

Hvordan bygge autentisk merkevare som skaper tillit over tid

Autentisitet og tillit er ikke lenger et valg – de er avgjørende for merkevarer. I...

Markedsplan med effekt: Mål, lær og optimaliser

I en hektisk arbeidshverdag er det lett å glemme viktigheten av å teste, måle og...

7 myter om marketing for hire – og hvorfor de ikke stemmer

Stadig flere selskaper ser verdien av å leie inn markedsføringskompetanse når de trenger det. Likevel...

Slik bygger moderne aktører merkevarer som forenkler hverdagen – og vinner kundene

Hvordan utvikles merkevarer som treffer ekte kundebehov i et marked der kravene øker? Med innsikt,...

Fremtidens kundeopplevelse sett fra Austin – hva norske ledere kan lære av SXSW?

Hva gjør du når kundeopplevelse ikke lenger er et fortrinn, men en forventning – og...

Marketing for hire: Slik sikrer du et vellykket samarbeid

Står du midt i et lanseringsløp, en vekstfase eller har en markedsavdeling som trenger ekstra...

Hva er fordelene ved å bruke marketing for hire-konsulenter?

Har du behov for en ekstra markedsressurs i en kortere eller lengre periode? Ved å...

Slik kommer du i gang med marketing for hire

Oppstartsprosessen med en konsulent fra Markedssjefene er enkel og effektiv. Du forteller oss hva du...

Hva er marketing for hire? – En fleksibel løsning på moderne markedsføringsbehov

I dagens marked hvor tempoet er høyt og kravene til markedsføring stadig økende, trenger mange...

Dette preger digital markedsføring i 2025: AI, SEO og personlig kundereise

Markedsføring har aldri vært mer personlig – eller mer kompleks. I 2025 handler det ikke...

Øk salget ved å la merkevareledelse styre forretningsstrategien

Med undring ser vi at de fleste styrerommene i ambisiøse selskaper ikke lar markedskompetansen og...

Er det sant at du kan hacke hjernen til folk? Nevromarkedsføring og strategisk kommunikasjon er en kraftfull kombinasjon

Det høres litt sci-fi ut, men en ny måte å tenke og utføre markedsføring på...