Hold deg oppdatert med Markedsbloggen

Hva kan markedsførere lære av prisfrys-stuntet til Kiwi?

Kiwi overrasket mange da de unnlot å øke prisene, men heller valgte å fryse dem...

6 grunner til at en merkevarestrategi lykkes

Oppdatert 2/10-2023 Det har blitt sagt at markedsføring er som å invitere noen på date,...

5 grunner til å velge marketing for hire

Er du klar for markedsføringsåret 2023? Markedsføring spiller en stadig viktigere rolle i selskaper, både...

7 grunner til at merkevaren din ikke fungerer

Se for deg en helt vanlig morgen. Du våkner av vekkerklokken på iPhonen, du tar...

Hva kjennetegner en god markedskonsulent?

Markedsføringsfaget utvikler seg i rekordfart med ny teknologi og innovasjon, og det blir stadig vanskeligere...

Slik kommer du i gang med marketing for hire

Oppstartsprosessen med marketing for hire er både rask og enkel. Du avdekker dine behov, og...

Praktisk sjekkliste før du setter i gang med markedsbudsjettet

Markedsbudsjett og prosessen rundt kan være omfattende. Det er ofte mange steg du skal gjennom...

Slik overbeviser du ledelsen om at kurs i markedsstrategi er verdt investeringen

Usikker på hvordan du skal overbevise ledelsen om behovet for å delta på kurset vårt?...

5 tiltak for å rive siloene mellom marked og salg

Her er 5 konkrete tiltak for å sikre optimalt samarbeid mellom avdelingene marked og salg...

Hvorfor har vi laget vår egen metode og hvorfor kaller vi den “praktisk markedsstrategi”?

De siste 9 årene har har vi jobbet i markedsavdelingene til hundrevis av bedrifter i...

Hvorfor bør du investere i kurset “Praktisk markedsstrategi”? Her er 7 grunner

Å lage en markedsstrategi og/eller en markedsplan er den viktigste jobben en markedssjef gjør og...

5 tips til å komme i gang med Inbound Sales

Oppdatert 11/9-2023. Salg og salgsprosess har gjennomgått en merkbar endring de siste årene. Forbrukeren har...