Markedsføring som rigger deg for høsten
Høsten er ofte den mest hektiske perioden i året. Kampanjer skal planlegges, budsjetter spikres, og...
12 tips for en vellykket messedeltagelse
Messedeltagelse er fortsatt en av de mest effektive kanalene for å bygge relasjoner, skaffe leads...
Hvordan bygge autentisk merkevare som skaper tillit over tid
Autentisitet og tillit er ikke lenger et valg – de er avgjørende for merkevarer. I...
Markedsplan med effekt: Mål, lær og optimaliser
I en hektisk arbeidshverdag er det lett å glemme viktigheten av å teste, måle og...
7 myter om marketing for hire – og hvorfor de ikke stemmer
Stadig flere selskaper ser verdien av å leie inn markedsføringskompetanse når de trenger det. Likevel...
Slik bygger moderne aktører merkevarer som forenkler hverdagen – og vinner kundene
Hvordan utvikles merkevarer som treffer ekte kundebehov i et marked der kravene øker? Med innsikt,...
Fremtidens kundeopplevelse sett fra Austin – hva norske ledere kan lære av SXSW?
Hva gjør du når kundeopplevelse ikke lenger er et fortrinn, men en forventning – og...
Marketing for hire: Slik sikrer du et vellykket samarbeid
Står du midt i et lanseringsløp, en vekstfase eller har en markedsavdeling som trenger ekstra...
Hva er fordelene ved å bruke marketing for hire-konsulenter?
Har du behov for en ekstra markedsressurs i en kortere eller lengre periode? Ved å...
Slik kommer du i gang med marketing for hire
Oppstartsprosessen med en konsulent fra Markedssjefene er enkel og effektiv. Du forteller oss hva du...
Hva er marketing for hire? – En fleksibel løsning på moderne markedsføringsbehov
I dagens marked hvor tempoet er høyt og kravene til markedsføring stadig økende, trenger mange...
Dette preger digital markedsføring i 2025: AI, SEO og personlig kundereise
Markedsføring har aldri vært mer personlig – eller mer kompleks. I 2025 handler det ikke...