
Da en nøkkelressurs i executive-teamet til BI gikk ut i permisjon, sørget vi for kontinuitet i kommunikasjonen. Markedssjefene leverte forbedrede prosesser, mer målrettet innhold og varig verdi for markedsarbeidet.
Da en av medarbeiderne i executive-teamet gikk ut i permisjon, oppstod det et midlertidig kapasitetsbehov. BI ønsket å opprettholde den løpende kommunikasjonen mot executive-målgruppen uten å miste tempo eller kvalitet. For å sikre kontinuitet og videreføre det strategiske arbeidet, trengte de raskt en kompetent ressurs.
Markedssjefenes konsulent trådte inn som operativ ressurs og tok over ansvaret for planlegging, produksjon og utsendelse av nyhetsbrev – både på norsk og engelsk. Arbeidet omfattet tekstproduksjon, kvalitetssikring av e-postkampanjer og forbedring av målgruppestyring og segmentering. I tillegg ble det gjort tiltak for å forbedre samtykke- og preferansehåndtering, slik at kommunikasjonen ble mer målrettet og effektiv. Samarbeidet innebar tett dialog med både fagansvarlige og markedsteamet.
BI kunne opprettholde profesjonell og konsistent kommunikasjon med executive-målgruppen gjennom hele permisjonsperioden. I tillegg førte samarbeidet til forbedrede rutiner og prosesser for segmentering og preferansehåndtering – tiltak som vil skape verdi også på lang sikt. Konsulenten ble raskt en integrert del av teamet og bidro både faglig og sosialt.
Shayan gikk raskt inn i rollen og leverte med høy kvalitet fra dag én. Han bidro både til å sikre kontinuitet i kommunikasjonen og til å forbedre våre prosesser. I tillegg var han en positiv lagspiller som styrket arbeidsmiljøet vårt.


Handelshøyskolen BI er en av Europas ledende handelshøyskoler, med campuser i Oslo, Bergen, Trondheim og Stavanger. Skolen tilbyr utdanning på bachelor-, master- og videreutdanningsnivå, og er den første norske handelshøyskolen med trippel internasjonal akkreditering.
https://www.bi.no/