For RAYVN hastet det å få noen til å ta hånd om markedsarbeidet. Samtidig som selskapet jobbet med å rekruttere ny CMO, var de midt i arbeidet med en stor, internasjonal kampanje. For å holde oppe kvalitet og fremdrift, valgte bedriften å leie inn en markedssjef i en overgangsperiode.
Vi ble overrasket over hvordan hun ikke bare leverte på det faglige – men virkelig gikk inn i rollen og tok ansvar. Gro var som en ansatt hos oss. Hun levde seg inn i selskapets kultur og var oppriktig interessert.
Henrik von Schlanbusch, CEO og gründer i RAYVN
RAYVN skulle gjennomføre en fullskala kampanje rettet mot Amsterdam-området, for å øke kjennskapen blant beslutningstakere i B2B markedet. Kampanjen foregikk både fysisk og digitalt, og selskapet hadde engasjert et internasjonalt reklamebyrå som sto for utformingen av kampanjen. Det var nå en rekke små og store aktiviteter som skulle planlegges, gjennomføres og koordineres frem mot lansering. I denne fasen trengte RAYVN en dedikert ressurs som kunne ta ansvar for alle aktivitetene.
Vi hadde ikke den kompetansen vi trengte i det hele tatt. Tidligere har vi prøvd å løse markedsføringsoppgaver internt på “hobbymåten”, og erfart at det er noe som fungerer dårlig. Her fikk vi inn noen med erfaring som kunne ta tak med en gang. Det har vært ekstremt nyttig for oss!