Sesong:
7
Episode:
5

Markedslønsj-Apriil-s07e05

Hack underbevisstheten til kundene dine – med psykologi, strategi og kommunikasjon

Hva skjer når innsikt i hjernen møter strategisk kommunikasjon? I denne episoden dykker vi ned i hvordan nevromarkedsføring og kommunikasjon kan spille sammen for å skape enestående kundeopplevelser, bygge tillit og påvirke valg. Med oss har vi Babak Behrad – prisvinnende strateg og ekspert på nevromarkedsføring fra Trigger, og Trond Albert Skjelbred – PR-strateg og partner i Apriil PR. Sammen utforsker vi hvordan forståelsen av menneskers sinn kan kombineres med kloke kommunikasjonsvalg for å engasjere og overbevise. Vi diskuterer etikk, praktiske eksempler og fremtidens markedsføring – og ikke minst hvordan du som markedsfører kan bruke dette i din egen jobb.

Deltakere

Programleder:
Link to LinkedIn
Gjest:
Link to LinkedIn

Temaer