Kundecase | Markedssjef | RAYVN

– Vi trengte noen med erfaring og evne til strategisk tenking

For RAYVN hastet det å få noen til å ta hånd om markedsarbeidet. Samtidig som selskapet jobbet med å rekruttere ny CMO, var de midt i arbeidet med en stor, internasjonal kampanje. For å holde oppe kvalitet og fremdrift, valgte bedriften å leie inn en markedssjef i en overgangsperiode.

Logo Rayvn

Leveranse fra Markedssjefene:

Markedssjef (CMO)

Som CMO hos RAYVN fikk vår markedssjef ansvar for:

  • Prosjektledelse og gjennomføring av internasjonal kampanje fra A til Å.
  • Lederansvar for markedsteamet.
  • Koordinering av eksterne og interne ressurser.
  • Planlegging og oppfølging av budsjett og resultater.
  • Ferdigstilling av løpende markedsaktiviteter underveis.
  • Revisjon og forbedring av hjemmesider.

Vi ble overrasket over hvordan hun ikke bare leverte på det faglige – men virkelig gikk inn i rollen og tok ansvar. Gro var som en ansatt hos oss. Hun levde seg inn i selskapets kultur og var oppriktig interessert.

Henrik von Schlanbusch, CEO og gründer i RAYVN

En omfattende kampanje

Vi hadde ikke den kompetansen vi trengte i det hele tatt. Tidligere har vi prøvd å løse markedsføringsoppgaver internt på “hobbymåten”, og erfart at det er noe som fungerer dårlig. Her fikk vi inn noen med erfaring som kunne ta tak med en gang. Det har vært ekstremt nyttig for oss!

Henrik von Schlanbusch, CEO og gründer i RAYVN

  • Markedskampanjen kom på luften i det ny CMO var på plass.
  • Markedskommunikasjonen, nettsidene og den digitale markedsføringen ble fullstendig fornyet.
  • Samhandlingen i prosjektet var smidig og effektiv.
  • Tempoet og fremdriften ble opprettholdt gjennom hele prosessen.

RAYVN gjør bedrifter og organisasjoner i stand til å håndtere kritiske situasjoner på en enkel måte.

De leverer en brukervennlig plattform for alle som har behov for å kommunisere og rapportere effektivt når det oppstår en krise.

rayvn.global

Ønsker du å ta en hyggelig prat om hvordan vi kan hjelpe deg?

Ja, gjerne