Denne stillingen er besatt:

Digital markedsfører

Vi er for tiden ikke ute etter en ny digital markedsfører. Er du interessert i en jobb hos oss så send gjerne en åpen søknad til ellen.bergene@markedssjefene.no.

Er du skikkelig god på digital markedsføring og vil komme inn i et faglig sterkt markedsføringsmiljø? Vi søker stadig flere dyktige, digitale markedsførere. Du har markedsføringsutdannelse, praktisk erfaring med ulike digitale markedsføringsverktøy i minimum 2 år og kan skilte med at du er spesielt god i en kanal.

Markedssjefene er et konsulentselskap i sterk vekst. Vi er en god gjeng med dyktige markedsførere som hver dag hjelper våre kunder med å kapre markedsandeler, skape gode kundeopplevelser og generere leads av høy kvalitet.

MS kvalitetsstempel

Vi tilbyr

Hos Markedssjefene blir du en del av et av landets beste markedsføringsmiljøer, og du får muligheten til å jobbe både smalt og bredt med markedsføring. Aller best resultater oppnår vi når markedssjefer, digitale markedsførere og spesialister jobber og deler erfaringer sammen. Sterkt faglig miljø, god kunnskapsdeling og personlig engasjement er derfor viktig. I tillegg kan du forvente:

  • Et svært inkluderende og godt arbeidsmiljø
  • Fokus på kompetanseheving og kompetansedeling
  • Mange gode faglige diskusjoner, der din stemme er viktig
  • Et bredt spekter av kunder i ulik størrelse og i forskjellige bransjer
  • Faglig utvikling både i form av kurs/utdanning og læring av hverandre
  • Mye latter, nettverksbygging og en svært variert arbeidsdag
  • Helseforsikring og pensjonsordninger utover det lovpålagte

Lurer du på hvordan det er å jobbe i Markedssjefene? Les mer om det her!

 

Arbeidsoppgaver

Som digital markedsfører har du det operative ansvaret for å iverksette, følge opp og måle markedsaktiviteter for våre kunder. Med entusiasme og faglig styrke sørger du for at aktivitetene utføres med høy kvalitet til avtalt tid. Du blir en viktig brikke i våre kundeteam, og vil jobbe bredt med mange ulike kunder og bransjer. Viktige oppgaver:

  • Være en proaktiv og kreativ del av flere kundeteam, med planlegging og gjennomføring av effektive markedsaktiviteter
  • Operativt ansvar for organiske og betalte saker i sosiale kanaler, spesielt Facebook, LinkedIn og Instagram
  • Skrive blogger, nettsidetekster og andre markedsføringstekster
  • Webredaktør med ansvar for nettside eller nettbutikk
  • Bidra i nettsideprosjekter, med fokus på brukervennlighet, SEO og universell utforming
  • Utforme, sende og analysere nyhetsbrev
  • Analysere og rapportere resultater av markedsaktiviteter
  • Utforske nye digitale kanaler som egner seg for markedsføring
  • Annet markedsarbeid etter avtale med kunde eller kundeansvarlig

 

Kvalifikasjoner

Du har et brennende engasjement for markedsføring i digitale kanaler, og har jobbet i verktøyene noen år allerede. Har du erfaring med B2B-markedsføring og HubSpot er det en bonus. Du bør ha erfaring med:

  • WordPress, Episerver eller andre CMS-verktøy
  • Facebook Business Manager og LinkedIn Campaign Manager
  • Google Analytics eller andre analyseverktøy
  • Google Ads og gjerne Google Tag Manager
  • Make Newsmail, MailChimp, Apsis eller andre nyhetsbrev verktøy
  • SEO – i teori og praksis

 

Er du nysgjerrig på stillingen?

Arbeidssted for stillingen er i Oslo. Ta kontakt med leder eller konsulentsjef. Søknad og CV sendes på e-post.
Søknadsfrist: 31. januar

Vi behandler søknader fortløpende.

Leder Oslo
Ellen Bergene-Engen
ellen.bergene@markedssjefene.no
+47 95 18 43 11

Konsulentsjef
Tanya Ferner Heglund
tanya.heglund@markedssjefene.no
+47 92 09 68 25

Ansatte i workshop. Foto
Ansatt jobber på Mac ved hylle
Performance rådgiver smiler. Foto