Webinar: Markedsføring i nedgangstider

Full innsikt, konkrete eksempler, og nyttige tips og triks for deg og din bedrift!

Bruker du mye tid på å gruble over hvilken strategi og tiltak du bør iverksette for at din bedrift skal komme styrket ut av COVID-19 pandemien? Vi tilbyr nå et gratis webinar for å hjelpe deg å ta de riktige valgene.

Det er nå man må snu seg rundt, tenke annerledes og se muligheter. Skal du stoppe alle budsjettene, og vente på bedre tider? Eller er det nå du bør sette inn støtet? Har du innsikt i hvordan ulike budskap blir mottatt i en krisesituasjon? Hva bør du si, og hvordan bør du si det, for ikke å svekke merkevaren din? Det er viktigere å tenke på nå, enn noen gang.

Trine S. Kolbjørnsen i Markedssjefene gir deg 30 minutter med gode råd og tips til tiltak som vil komme din bedrift til gode, nå som COVID-19 stormer rundt oss. Hun vil også snakke om hvordan du kan rigge deg for tiden etter corona, når markedene starter opp igjen.

Temaer som dekkes:

  • Markedssituasjonen her og nå
  • Hva bør du gjøre umiddelbart og på hva du bør gjøres på lengre sikt
  • Hvordan prioritere og identifisere mulighetsrommet?
  • Hvordan rigge deg til bedre tider?
To damer med en PC-skjerm

Foredragsholder: Trine S. Kolbjørnsen

Trine er fagspesialist på innholdsstrategi, og hun har ellers lang erfaring med go-to-market strategi, merkevarebygging og B2B markedsføring. Faglig brenner hun for SEO, noe som har resultert i flere foredrag om både SEO og markedsstrategi. Teknologi er også et område hun har en ekstra interesse for, og hun er opptatt av å holde seg oppdatert på den digitale utviklingen både når det kommer til ai-teknologi og fintech.

Vil du ha hjelp til å rigge deg til bedre tider?

Ta kontakt med oss her