Case: Smarketing hos Markedssjefene

Full innsikt, konkrete eksempler, og nyttige tips og triks for deg og din bedrift!

Tre av markedssjefenes ansatte rundt et bord

Trenger du tips til hvordan salg og marked kan jobbe bedre sammen?

Se vår casefilm. Her ser vi ser nærmere på hvordan salg og marked kan jobbe optimalt sammen og sørge for at samarbeid skaper verdi, med Markedssjefene selv som case.

Dette får du innsikt i:

  • Hvordan markedssjefene har doblet omsetning fra 2020-2021
  • Hvordan din bedrift kan skape vekst med de samme «knepene»
  • Fra WOM til leadsgenerering
  • Skomakernes barn
  • Inbound- og merkevarestrategi
  • SEO og målrettet arbeid




“Smarketing” – bare enda et buzzord, eller har det noe for seg?

Hvor mange har vel ikke revet seg i håret fordi salg ikke er fornøyd med hva marked leverer, og at markedsavdeling ikke er fornøyd med hva de skal måles på? Smarketing handler om å tilrettelegge for et velfungerende samarbeid mellom salg- og markedsavdelingen. I dette innlegget gir vi en introduksjon på hva smarketing er og hvordan du kan komme i gang.

Les: 5 måter å rigger bedriften for “smarketing»

Ønsker du at flere leads skal føre til salg i selskapet ditt?

Leads fra nettsiden og sosiale medier er vel og bra, men konverteringene kommer ikke alltid av seg selv. Med vår tjeneste sales for hire hjelper vi deg med gode salgsstrategier, aktivitetsplaner og verktøy for å øke konverteringen fra leads til salg, og dermed økt ROI.

Les: Bli bedre kjent med tjenesten sales for hire

Er du fortsatt usikker på hvordan du kan få et bedre samarbeid mellom marked og salg?

Ta kontakt med oss her